2014. február 16., vasárnap

Minden Kedves Olvasónak ~

 Sziasztok kedves idetévedők ! 

Úgy gondoltam a facebook-os oldalam után ideje végre valami tisztességeset is csinálnom ,
 nem egyszerű , és nem úgy néz még ki ahogyan szeretném , de hát mindent el kell kezdeni valahol nem igaz ?
Köszönöm mindenkinek aki a facebook-on követett , és remélem itt is sokan leszünk majd.
A fb-os oldalt inkább az ázsiai kozmetikumok miatt indítottam de aztán ilyen blogszerűség lett belőle , kicsit magánélet , kicsit a munkám , és kicsit minden más O w O
Rengeteg levelet kaptam különböző kérdésekkel azzal kapcsolatosan hogy , hogyan kerültem közel az ázsiai kultúrához , hogy most éppen hol élek , hogy találkoztam a barátommal , stb..  Úgy gondoltam hogy itt talán sokkal részletesebben el tudom mesélni ezeket a történeteket. 

Szóval , legyetek üdvözölve és jó olvasást ! 


Li ~ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése